četvrtak, 12. studenoga 2015.

Vi sami ili Google certified partner za vas?

Nekad bi ljudi željeli, da bi sa što manje novca, dobili što više, pa se u takvim situacijama odluče, da će pokušati neke stvari uraditi sami. Pa ako se tu radi o bojanju neke sobe u podrumu, to i nije neki problem, nema veze, kako će sve skupa ispasti, ali ako se tu ide za neke puno zahtjevnije stvari, onda je potrebno dva puta razmisliti.



Pa eto, mnogi prije ili kasnije dođu do toga, da bi željeli raditi oglase u Google mreži – sve skupa na prvi pogled ne izgleda tako teško – kreirate račun, napunite ga sa novcem, kreirate svoj prvi oglas, pa drugi i treći i počekate što će se dogoditi. Ako imate puno sreći i barem malo znanja, dobit ćete nekoliko posjete na vašu Internet stranicu, ali znajte, sve skupa može biti puno bolje! Sada vam nije jasno, kako bi sve skupa moglo biti puno bolje, ako pak je takav način oglašavanja tako jednostavan. Na svijetu postoje ljudi, koji se cijele dane bave samo sa tim stvarima, koji prate trendove, koji na svoj mail dobivaju zadnje obavijesti – takvi ljudi najviše puta rade u tvrtkama, koje nose oznaku „Google certified partner“. Što to sada znači? To znači, da takvi ljudi jako dobro znaju, što rade – kako se napravi oglas, kako mora on izgledati, kako odabrati ključne riječi, koliko za njega platiti, kako dugo ga pustiti, da se prikazuje i kada su njegovi rezultati tako slabi, da ga je potrebno ugasiti. Mislite, da znate i vi sve to?

Možda samo mislite, ali vjerujte, ako ste jučer uradili account za Google, onda ćete trebati barem godinu dana ako ne još više, da bi došli do te razine, kao što je imaju ljudi, koji rade u tvrtaka, koje nose oznaku „Google certified partnera“. Za to vrijeme, dok vi učite sve te stvari, najbolje je, da rad prepustite profesionalcima, jer oni će za to vrijeme stvari za vas raditi najbolje, da bi od njih imali najviše koristi, a što je jako važno, da bi za takvo oglašavanje platili što manje, a dobili što više!

Nema komentara:

Objavi komentar