ponedjeljak, 11. siječnja 2016.

Koje riječi upotrijebiti za Google oglašavanje?

Kad govorimo o riječima i o Google oglašavanju, onda svakako možemo imati u mislima samo jedan način oglašavanja, a to je sa AdWordsima. Za sve one, koji toga načina još ne poznate – jako je jednostavan. Kad netko u Google ukuca neku ključnu riječ ili više njih, Google izbaci neke rezultate – ako ih bolje pogledate, na prva tri mjesta su rezultati malo drugačiji, obojani – eto, to su vam oglasi, za koje ljudi plaćaju, da se tamo nalaze!



A sada dolazi pitanje – kojeg od tih tri oglasa, koji se tamo nalaze, ćete najprije kliknuti? Mnogi su mišljenja, da na prvoga, ali ipak ne svi – neki misle, da su jako bitne riječi, koje su uključene u tekst u oglasu. Kad govorimo o tekstu i riječima, onda moramo svakako znati, da smo kod takvog oglašavanja jako ograničeni sa brojem riječi ili bolje rečeno sa brojem znakova – znači, sa što manje znakova morate napisati što više ili drugačije rečeno, morate napisati oglas, koji će ljude pritegnuti, da pritisnu na njega. A kako to napraviti? Svakako mora svaki takav oglas sadržavati bitne riječi, koje utječu na to, da će nekoga takav oglas zainteresirati – tako na primjer jako dobro djeluje rečenica BESPLATNO, koja mnoge dovede do toga, da provjere, što će ubiti dobiti besplatno.

Naravno, pored ove jedne riječi, jako dobro još funkcioniraju riječi, kao što su popust, pa sniženje, pa fascinantno, pa kvalitetno i tako dalje. Sve su to riječi, sa kojima morate probati izraditi vaš oglas, a naravno, nikako ne smijete zaboraviti na brojke između svega! Ako ćete u svoje Google oglašavanje uključiti sve te rečenice ili još neke druge, sigurni smo, da ćete na svoju stranicu dobiti jako puno ljudi, a to znači, da se vam povećava mogućnost za prodaju i za uspjeh u onome što radite i što volite raditi.

http://www.red-orbit.hr/usluge/google-adwords

Nema komentara:

Objavi komentar