petak, 26. veljače 2016.

Želite uspješno Facebook oglašavanje? Napravite test!

Pogledajmo za početak kakvih deset ili još više godina unatrag – ako ste tada željeli oglašavati neki svoj proizvod ili tvrtku, to ste mogli napraviti na kakvom radiju, televiziji ili časopisu. Odlučili ste se, koji od tih medija se vam najviše sviđa, platili ste određenu svotu novaca i dobili ste oglas. Kad je prošlo sedam dana ili malo više, koliko ste odabrali i platili, sve skupa se završilo. A kakvi su vam bili rezultati? Koliko ljudi je vidjelo taj vaš oglas? Koliko ste iz njega prodali? Možda ste dobili koji upit više, ali nikako da bi mogli reći točno, kakva je bila korist od oglašavanja. A kako je danas? Potpuno drugačije!




Uzmimo za primjer Facebook oglašavanje! Jednostavno je, dosta jeftino i može ga raditi praktički svatko, tko si to poželi. Ali pažnja, da bi oglašavanje na toj socijalnoj mreži bilo uspješno, potrebnog je nekoliko znanja i testiranja – ali kako to uraditi? Za početak vam je jako bitno, da što bolje saznate, tko je vaša glavna publika, tko najviše reagira na vaš oglas. To možete saznati dosta jednostavno – na primjer objavite neku sliku, na kojoj se nalaze A i B proizvod – pitajte ljude, kojeg bi radije kupili? Uložite nekoliko novca u oglašavanje, neku minimalnu svotu, da dobijete rezultate i evo vam ciljne publike – pogledajte u analitiku, tamo sada sve vidite.



Kad ćete pogledati u analitiku, vidjet ćete, dali je na vaš oglas reagiralo više žena ili muškaraca, vidjet ćete koliko godina su imali oni, koji su reagirali ili oni, na kojima ste samo trošili novac za prikazivanje, a nitko od njih nije reagirao. Pored svega ovoga, možete vidjeti još neke druge stvari, koje vam mogu biti u pomoć. Kad sve to imate, kad je test uspio, onda možete uložiti sav svoj novac u pravi oglas i targetirati ga kako vi želite – jedino takvo oglašavanje na Facebooku će vam donijeti dobre rezultate, jedino takvo oglašavanje će vam donijeti korist – provjerite, isplatit će se!

Nema komentara:

Objavi komentar