Pogledajmo za
početak kakvih deset ili još više godina unatrag – ako ste tada željeli oglašavati neki svoj proizvod ili
tvrtku, to ste mogli napraviti na kakvom radiju, televiziji ili časopisu.
Odlučili ste se, koji od tih medija se vam najviše sviđa, platili ste određenu
svotu novaca i dobili ste oglas. Kad je prošlo sedam dana ili malo više, koliko
ste odabrali i platili, sve skupa se završilo. A kakvi su vam bili rezultati?
Koliko ljudi je vidjelo taj vaš oglas? Koliko ste iz njega prodali? Možda ste
dobili koji upit više, ali nikako da bi mogli reći točno, kakva je bila korist
od oglašavanja. A kako je danas? Potpuno drugačije!
Uzmimo za primjer
Facebook oglašavanje! Jednostavno
je, dosta jeftino i može ga raditi praktički svatko, tko si to poželi. Ali
pažnja, da bi oglašavanje na toj socijalnoj mreži bilo uspješno, potrebnog je
nekoliko znanja i testiranja – ali kako to uraditi? Za početak vam je jako
bitno, da što bolje saznate, tko je vaša glavna publika, tko najviše reagira na
vaš oglas. To možete saznati dosta jednostavno – na primjer objavite neku
sliku, na kojoj se nalaze A i B proizvod
– pitajte ljude, kojeg bi radije kupili? Uložite nekoliko novca u oglašavanje,
neku minimalnu svotu, da dobijete rezultate i evo vam ciljne publike –
pogledajte u analitiku, tamo sada sve vidite.
Kad ćete
pogledati u analitiku, vidjet ćete, dali je na vaš oglas reagiralo više žena
ili muškaraca, vidjet ćete koliko godina su imali oni, koji su reagirali ili
oni, na kojima ste samo trošili novac za prikazivanje, a nitko od njih nije
reagirao. Pored svega ovoga, možete vidjeti još neke druge stvari, koje vam
mogu biti u pomoć. Kad sve to imate, kad je test uspio, onda možete uložiti sav
svoj novac u pravi oglas i targetirati ga kako vi želite – jedino takvo oglašavanje na Facebooku će vam
donijeti dobre rezultate, jedino takvo oglašavanje će vam donijeti korist –
provjerite, isplatit će se!
Nema komentara:
Objavi komentar