srijeda, 9. ožujka 2016.

Nekoliko koraka, da bi vaša web analitika bila uspješna


Danas se jako često događa, da mnogi ljudi imaju svoju internet stranicu – ako se bave sa ribolovom, na nju stavljaju slike, ako igraju tenis, pišu o svojim rezultatima, ako pak se bave nekim biznisom, onda na takvoj stranici nešto prodaju. Bilo kako bilo – svaka od tih stranica postavljena je sa nekim razlogom i naravno, najviše puta je za nju bilo potrebnog nekoliko novca ili vremena, da ju je netko postavio ili da ste to učinili sami. Sve to izgleda super, ali sada dolazimo do pitanja, dali na kraju krajeva imate pojma, što se nakon postavljanja događa na vašoj stranici? Dali je opšte netko čita i gleda?



Da bi dobili odgovor na ovo pitanje, postoji jednostavno rješenje – web analitika. Znači, pored običnog postavljanja stranice, na nju je potrebno dodati još alat, koji će pratiti, tko na vašu stranicu dolazi, što na njoj radi, kako se na njoj ponaša – a sa čime sve to pratiti? Najlakši i najbolji put za sve to je sigurno Google Analytics, kojeg može dobiti potpuno svatko i to besplatno. Sve što morate učiniti je, da kreirate svoj account, potražite HTML kod za praćenje, stavite ga na svoju stranicu i pričekate koji dan, da Google sve to prihvati. Kad se jednom to dogodi, možete pratiti događanje na vašoj stranici.


Sada smo napravili dva koraka – pronašli ste alat i postavili ste ga na stranicu, koju imate. Sada morate dalje – počnite pratiti rezultate, koji se vam čine zanimljivima. Sigurno je jako bitno, da najprije provjerite, na koje dijelove stranice dolaze ljudi, kako dugo se tamo zadrže i naravno, od kuda svi ti ljudi dolaze. Kad jednom imate sve te podatke, onda možete bez problema raditi na svojoj stranici promjene, da bi ona bila još bolja – znači, prilagođavati je onome, što ljudi žele i trebaju.

Nema komentara:

Objavi komentar