Danas svatko od
nas može dobiti samo sa nekoliko pretraživanja na internetu točno ono, što želi
i traži. Tako na primjer ljudi jako brzo dođu do rješenja za njihove Internet
stranice, da bi sa njima došli na vrh Google pretraživača – a to je uz pomoć AdWords marketinga. Sa njima se to može
postići iz danas na sutra, sa njime se to može postići jako jednostavno – sve
što će vam trebati je nekoliko novca. Ali ipak, koliko novca će vam trebati
zavisi od puno stvari – od vašeg znanja, od vaše brige i na kraju krajeva i od
toga, kako ćete sve skupa isplanirati i na kraju krajeva izvoditi.
Znači, kad radite
plan za vaš AdWords marketing,
potrebno je poznavati i računati na nekoliko stvari – prva od njih je sigurno
to, da znate, tko su vaši ljudi, koje želite sa oglašavanjem dobiti i potiči.
Dali je to mladež, dali su to možda svi oni, koji su u mirovini, ili možda
netko sasvim treći. Naravno, pored toga je jako dobro i to, da znate od kuda
svi vaši ljudi dolaze, sa čime se bave i što obožavaju – ako znate sve te
stvari, na dobrom ste putu, da će vas oglas dosegnuti ljude, koji vam trebaju.
Ali ipak, svatko od njih ima svoju cijenu – koliko ste za njih spremni platiti? Naravno, i to je jedna od
stvari, koju morate znati, prije nego započnete sa vašom kampanjom.
Kad jednom znate
sve to, onda morate napraviti još pretraživanje, što svi ti ljudi u Google
tražilici traže – koje su ključne riječi, koje ih zanimaju. Svaka od tih riječi
ima svoju cijenu, svaka od tih riječi ima svoj broj traženja u mjesecu i svaka
od tih riječi ima svoju konkurenciju. Ako ćete pretraživanje napraviti u Key Word Planneru, onda ćete dobiti
mnoge rezultate, koji će vas zanimati, a uz njihovu pomoć ćete se puno lakše
odlučiti, što odabrati, što oglašavati i koga ciljati. Znači, sve to je
potrebno planirati, a naravno, nikako ne zaboravite u plan staviti i analizu
rezultata, koje ćete dobiti na kraju – i to vam je jako bitno za sva sljedeća
oglašavanja!
Nema komentara:
Objavi komentar