petak, 6. svibnja 2016.

Kako planirati dobar AdWords marketing?


Danas svatko od nas može dobiti samo sa nekoliko pretraživanja na internetu točno ono, što želi i traži. Tako na primjer ljudi jako brzo dođu do rješenja za njihove Internet stranice, da bi sa njima došli na vrh Google pretraživača – a to je uz pomoć AdWords marketinga. Sa njima se to može postići iz danas na sutra, sa njime se to može postići jako jednostavno – sve što će vam trebati je nekoliko novca. Ali ipak, koliko novca će vam trebati zavisi od puno stvari – od vašeg znanja, od vaše brige i na kraju krajeva i od toga, kako ćete sve skupa isplanirati i na kraju krajeva izvoditi.



Znači, kad radite plan za vaš AdWords marketing, potrebno je poznavati i računati na nekoliko stvari – prva od njih je sigurno to, da znate, tko su vaši ljudi, koje želite sa oglašavanjem dobiti i potiči. Dali je to mladež, dali su to možda svi oni, koji su u mirovini, ili možda netko sasvim treći. Naravno, pored toga je jako dobro i to, da znate od kuda svi vaši ljudi dolaze, sa čime se bave i što obožavaju – ako znate sve te stvari, na dobrom ste putu, da će vas oglas dosegnuti ljude, koji vam trebaju. Ali ipak, svatko od njih ima svoju cijenu – koliko ste za njih spremni platiti? Naravno, i to je jedna od stvari, koju morate znati, prije nego započnete sa vašom kampanjom.



Kad jednom znate sve to, onda morate napraviti još pretraživanje, što svi ti ljudi u Google tražilici traže – koje su ključne riječi, koje ih zanimaju. Svaka od tih riječi ima svoju cijenu, svaka od tih riječi ima svoj broj traženja u mjesecu i svaka od tih riječi ima svoju konkurenciju. Ako ćete pretraživanje napraviti u Key Word Planneru, onda ćete dobiti mnoge rezultate, koji će vas zanimati, a uz njihovu pomoć ćete se puno lakše odlučiti, što odabrati, što oglašavati i koga ciljati. Znači, sve to je potrebno planirati, a naravno, nikako ne zaboravite u plan staviti i analizu rezultata, koje ćete dobiti na kraju – i to vam je jako bitno za sva sljedeća oglašavanja!

Nema komentara:

Objavi komentar