Jednom davno, postavili ste Internet stranicu, na
kojoj nešto prodajete, objavljujete neke novitete i gdje ljudi mogu vidjeti sa
čime se bavite. Ta stranica je živa sada već kakvih deset godina i čini vam se,
da od nje nemate ni više ni manje koristi, kao što ste je imali na početku. Jer
su vremena teška, željeli bi na njoj nešto uraditi, nešto promijeniti, ali
postavlja vam se pitanje – što i kako? Ako želite dobiti odgovor, najprije ćete
morati pogledati u analitiku vaše
stranice, da bi opšte vidjeli, što je na njoj dobroga i što slaboga – one
stranice, koje su dobre, morate maksimalno iskoristiti, a one stranice, koje su
slabe, morate obavezno što prije popraviti.
Kako pogledati analitiku? Najbolje jednostavno je
tako, da pogledate rezultate u Google
Analytics, kojeg imate postavljenog u kodu vaše stranice. Ako ste sada
pomislili na to, da nemate znanja, kako to uraditi, onda je za vas najbolje
rješenje, da potražite nekog stručnjaka, koji će to uraditi za vas – najbolje
vam je, da potražite nekog tko je Google
certified partner. To su ljudi ili agencija, koji imaju Google certifikat,
koji su naučili sve što treba o analitici i to su ljudi, koji točno znaju, koji
podaci su bitno, da se pogledaju, ako želite popraviti vašu stranicu.
Kad ćete jednom ovim ljudima dozvoliti, da pogledaju
vaše brojke, oni će pogledati vaš „bounce rate“, oni će pogledati, koje su vam
najjače stranice, gdje se ljudi najviše zadržavaju i sve to slično – na takvim
stranicama se onda rade promjene, koje će vam donijeti rezultate na bolje. Sve
to će vas svakako nekoliko stajati, jer takva analiza Google certified partnera nije besplatna, ali ne brinite, sve to će
vam se isplatiti, sve to će vam donijeti bolje rezultate, koje naravno svi žele
i svi očekuju, ako nešto ulože u svoju staru stranicu.
Nema komentara:
Objavi komentar