ponedjeljak, 16. svibnja 2016.

Neka vašu analitiku pogleda Google certified partner

Jednom davno, postavili ste Internet stranicu, na kojoj nešto prodajete, objavljujete neke novitete i gdje ljudi mogu vidjeti sa čime se bavite. Ta stranica je živa sada već kakvih deset godina i čini vam se, da od nje nemate ni više ni manje koristi, kao što ste je imali na početku. Jer su vremena teška, željeli bi na njoj nešto uraditi, nešto promijeniti, ali postavlja vam se pitanje – što i kako? Ako želite dobiti odgovor, najprije ćete morati pogledati u analitiku vaše stranice, da bi opšte vidjeli, što je na njoj dobroga i što slaboga – one stranice, koje su dobre, morate maksimalno iskoristiti, a one stranice, koje su slabe, morate obavezno što prije popraviti.



Kako pogledati analitiku? Najbolje jednostavno je tako, da pogledate rezultate u Google Analytics, kojeg imate postavljenog u kodu vaše stranice. Ako ste sada pomislili na to, da nemate znanja, kako to uraditi, onda je za vas najbolje rješenje, da potražite nekog stručnjaka, koji će to uraditi za vas – najbolje vam je, da potražite nekog tko je Google certified partner. To su ljudi ili agencija, koji imaju Google certifikat, koji su naučili sve što treba o analitici i to su ljudi, koji točno znaju, koji podaci su bitno, da se pogledaju, ako želite popraviti vašu stranicu.


Kad ćete jednom ovim ljudima dozvoliti, da pogledaju vaše brojke, oni će pogledati vaš „bounce rate“, oni će pogledati, koje su vam najjače stranice, gdje se ljudi najviše zadržavaju i sve to slično – na takvim stranicama se onda rade promjene, koje će vam donijeti rezultate na bolje. Sve to će vas svakako nekoliko stajati, jer takva analiza Google certified partnera nije besplatna, ali ne brinite, sve to će vam se isplatiti, sve to će vam donijeti bolje rezultate, koje naravno svi žele i svi očekuju, ako nešto ulože u svoju staru stranicu.

Nema komentara:

Objavi komentar