četvrtak, 3. ožujka 2011.

Adidas Outlet i Facebook

Imajući na umu, da je Facebook- najpopularnija društvena mreža današnjice, sasvim je normalno da pilikom opuštenog pregledavanja novosti i komuniciranja, paralelno upoznajete novitete ovog outleta, pomoću raznolikih slika odjeće i obuće koja se nudi. Prednost je također i njihova mnogobrojnost te ponuda za sve dobne skupine. Outleti obično nisu najmodernije uređeni prostori, no vjerojatno je mnogo takvih kojima je bitno što kupuju, ali ne i u izrazito uređenim prostorima.

Zadovoljni potrošači


Ovo je i jedan od bitnjih načina samog poslovanja Adidas Grupe, koja uz pomoć Adidas outleta, pod time razumijevajući niske cijene, konkurira ostalim suparnicima. Bitno je istaknuti činjenicu da zadovoljni potrošači, stvaraju nove te time pomažu u širenju trga na ostale potencijalne kupce. Iz tog razloga, potvrđeno je i ovog puta da Adidas uspijeva u svojoj namjeri, te im tako trg potrošača iz dana u dan raste

Više

 

 

Nema komentara:

Objavi komentar