subota, 10. siječnja 2015.

Digitalni marketing – što poslati u inbox?

Imate Internet stranicu, na kojoj nešto prodajete? Ili ste možda neki portal, na kojeg svakog dana dodajete novosti iz svijeta, sporta, crne kronike i slično? Ili ste samo možda jedan od onih, koji su prije godinu ili dvije postavili neki forum, a danas se na njemu nalazi mnogo ljudi? Što god danas imate, za vas je vrlo važno, da poznate digitalni marketing i da ga svakog dana koristite, jer jedino tako ćete postići to, da će vašu stranicu vidjeti svakog dana više ljudi, da će vaše novosti pročitati što više posjetitelja ili da ćete za vaše proizvode pronaći što više kupaca. Ali kako sve to postići?

Kao kod običnog marketinga, gdje možete oglašavati na različitim medijima, kao što su televizija, novine, radio i drugdje, tako i kod digitalnog marketinga možete oglašavati na različitim mjestima. Možete birati oglasne bannere, koji su vjerojatno svima poznati, nakon toga možete odabrati na primjer kakvo obavještavanje putem SMS na telefone i naravno možete slati i elektronsku poštu u inbox vaših pratitelja, od kojih ste jednog dana dobili njihovu e-mail adresu. Naravno, jako bitno je ovdje, da je ta adresa dobivena na način, da se netko slaže sa time, da ga obavještavate sa novostima, jer ako tome nije tako, mogla bih vas doletjeti kakva kazna.

Kad imate odobrenje, onda je samo potrebno kvalitetno birati ono, što ćete vašim pratiteljima poslati. Kad šaljete elektronsku poruku, neka bude zanimljiva, neka ljudi imaju što pročitati, neka vaša ponuda bude dobra i neka ljudima daje neku dodanu vrijednost, jer ako tome neće biti tako, vrlo brzo će se odjaviti od vaših poruka i može vam se desiti, da ćete svakog dana imati sve manje ljudi na svojoj internet stranici, a što vam na kraju znači, da ćete pisati sami sebi, prodavati sami sebi ili se na forumu družiti sami sa sobom – a toga nećete, pa dajte se zbog toga malo potruditi.

Više o digitalnom marketingu i ovdje http://www.red-orbit.hr/usluge/

Nema komentara:

Objavi komentar