četvrtak, 5. ožujka 2015.

Što je važno kod Google AdWords oglasa?

Znanje je danas jako bitna vrlina, pa tako ako želite oglašavati putem Google AdWords oglasa, morate prvo naučiti, kako opšte kreirati oglas na njihovoj stranici. Kad jednom upoznate sve detalje, gdje što upisati i kamo što postaviti, tek onda se počne ono pravo. Kod digitalnog marketinga i takvog načina oglašavanje je jako dobro, što sve možete izmjeriti, a to znači, da će se prije ili kasnije svaka pogreška, koju ste napravili kod postavljanja kampanje pokazati kod rezultata – trošit ćete novce, možda ćete čak dobivati neke klikove i posjetitelje, ali sve to vam neće donositi neku korist – prodaju ili nešto drugo što želite. 



Kad dođete do toga, onda je vrijeme za promjene! Za početak, kad odlučite pokrenuti neku kampanju, jako je bitno, da za željene ključne riječi najprije provjerite, koliko ljudi opšte traži neku riječ u tražilici Google – to možete jako jednostavno pogledati putem Keyword planera. Ako za nekom riječju nema potražnje, onda ni kreiranje kampanje za nju nema smisla, ako je pak potražnja velika, onda je oglas obavezan, jer će vam donositi posjetitelje, a to znači, da ćete vjerojatno dobiti i neku prodaju. Naravno, uvijek pazite, da su vaši oglasi relevantni – znači, ako oglašavate neki proizvod za 100 kuna, onda takva cijena mora biti i na vašoj stranici – ako tome neće biti tako, onda ćete prije ili kasnije dobiti nezadovoljne posjetitelje i veliki „bounce rate“.

Naravno, to su samo neke stvari, na koje morate biti pažljivi kod Google AdWords oglašavanja! Pored svega toga uvijek kontrolirajte linkove, koji stoje u vašim oglasima – ako na primjer u oglasu imate link, koji će ljude voditi na vašu stranicu, a na njoj neka ponuda više ne postoji, to znači, da ćete raditi samo troškove sami sebi, a od toga neće biti nikakve koristi. Pa tako, kako smo i rekli – sve se može mjeriti, sve se može vidjeti, potrebno je samo biti na tekućem i kampanje će donositi ono, što od njih tražite. Naravno, sve to možete raditi sami, ako pak nemate znanja za to, potražite neku tvrtku i stručnjake, koji će to uraditi za vas – naravno za neke minimalne novce!

Nema komentara:

Objavi komentar