nedjelja, 17. svibnja 2015.

Digitalni marketing i analiza ključnih riječi

Za početak je ovdje jedno pitanje – kakav je vaš početak, kad se odlučite, da ćete na internetu potražiti neki proizvod ili neku informaciju? Naravno, svatko od nas ili barem većina od nas ukuca u Google ili neku drugu tražilicu neke ključne riječi, nakon čega nam onda tražilica izbaci neke rezultate. Na izbor imamo onda mnoge zgoditke, a na nama je, da biramo što nas zanima. Najviše puta desi nam se, da na prvim mjestima nađemo ono što smo tražili, pa baš zbog toga u svijetu digitalnog marketinga ljudi govore, da ako te nema na prvim mjestima, nema te na internetu.



Ali sada se postavlja pitanje – ako me nema na prvim mjestima i to znači, kao da me nema na internetu, što moram uraditi, da ću tamo biti? Za početak, potrebno je napraviti analizu ključnih riječi – to su one riječi, koje su glavne za vas – na primjer, ako imate trgovinu koja prodaje automobile, onda su to vjerojatno riječi, kao što su automobil, jeftini automobili, kvalitetni automobili i slično. A kad sve te riječi imate, onda je potrebno sa Keyword plannerom još pogledati, za koje od tih riječi postoji najviše traženja, da bih na te riječi mogli napraviti optimizaciju vaše stranice – sa time ćete doći na prva mjesta i sa time ćete postojati na internetu. Kad jednom sve to uradite i kad znate, koje su glavne ključne riječi za vas, onda morate početi graditi sadržaj, koji će uključivati sve te riječi, koje ste analizirali. Sve to je digitalni marketing i uz njegovu pomoć, će na vašu stranicu doći novi ljudi, koji mogu biti i vaši novi kupci.

 Baš zbog njih postojite, baš zbog njih radite, pa tako dajte se potruditi, da ćete napraviti za početak dobru analizu, nakon toga odraditi dobar marketing i na kraju još dobro prodati svoj proizvod – za kraj dolazi vam samo još ono, što je isto već mnogo godina – ljudi će vas hvaliti od usta do usta, a to svi znamo, da je najbolja reklama za svakoga, tko se odluči, da će nešto prodavati!

http://www.red-orbit.hr/usluge

Nema komentara:

Objavi komentar