subota, 2. svibnja 2015.

Koje oglase kreirati Google AdWords kampanji?

Prije deset ili dvadeset godina, hodali ste po ulicama i tamo gledali u izloge, uspoređivali cijene, modele i ponudu, tu i tamo završili u kojoj trgovini i nešto kupili za sebe ili za svoju obitelj. Danas takvih trgovina u gradovima ima sve manje, one su se preselile u velike šoping centrove ili opšte ne postoje više – a mnogi od njih preselili su na Internet.



 Baš zbog te selidbe iz običnih trgovina u internetne, na tom području dolazi do sve veće konkurencije, pa je tako iz dana u dan bitnije, na kojoj se poziciji nalazite u različitim tražilicama, kao što su na primjer Google, Yahoo, Bing i neke ostale. Ako ste na vrhu, mnogi će vas vidjeti i naći ali što uraditi ako niste? Tražilica, koje je u današnje vrijeme najveća i koristi je najviše ljudi ima jedno odlično rješenje za sve one, koji su došli na Internet i žele biti vidljivi, znači žele biti na vrhu – to su Google AdWords oglasi. Sa njima možete zakupiti određene ključne riječi, platiti za njih i Google će vas postavljati ispred svih onih, koji to ne rade – na sam vrh tražilice, na prva tri mjesta. Ali, kako znati, koje riječi zakupiti, da bih za njih platili što manje, al da bih još uvijek od njih imali korist to znači posjetu vaše stranice i od toga prodaju vaših proizvoda.

Eto i za to imaju rješenje – Google Keyword planner! Znači, ako želite za vašu stranicu kreirati kvalitetne i tražene Google AdWordsove oglase, onda naravno morate najprije pretražiti konkurenciju, cijene i broj traženja za neku riječ. Mnogo tih informacija možete pronaći u Googlovom planneru, koji vam može biti u veliku pomoć – kad ćete jednom znati sa njim raditi, moći ćete birati pravilne ključne riječi, za njih plaćati neki novac i tako se nalaziti na prvim pozicijama u Google tražilici – a kad ste jednom na prvom mjestu, to svi dobro znaju, da vam to donosi nove posjete, novo zanimanje za vašu stranicu, a na kraju krajeva i neku dodatnu prodaju, od koje najvjerojatnije i živite!

Nema komentara:

Objavi komentar