Živimo u vremenu, kad većina tvrtki radi po sistemu, da nabavi neku robu, pa je onda proda naprijed onome, tko je treba. Sve to se baš lijepo čuje, ali nije baš tako jednostavno – ako te robe, koju ste kupili, nemate komu prodati, prije ili kasnije doći ćete u probleme, jer nećete imati novca za daljnji život. Znači, ako želite živjeti, trebate nove kupce, trebate ljude, kojima će vaši proizvodi biti zanimljivi, pa će se svake toliko netko od njih odlučiti, da ih kupi.
Ali, kako doći do novi kupaca? Nekad se radilo oglašavanje putem radija, televizije i različitih časopisa, a danas, kad smo praktički svi cijele dane na internetu, to se radi puno drugačije!
Ako danas imate Internet stranicu, na kojoj ljudi mogu vidjeti proizvode, koje nudite za prodaju, onda postoji sistem, sa kojim možete jako jednostavno i prilično jeftino raditi oglašavanje – Google AdWords. To je sistem, u kojem plaćate ključne riječi, koje su vam zanimljive – a kad nakon toga netko te riječi traži u Google tražilici, baca mu na prvim mjestima vaš rezultat, vašu stranicu, vaš proizvod. Nakon toga, ako imate dobro kreiran oglas, ljudi će preko njega doći na vašu stranicu i to su za vas nove potencijalni kupci. A sada je sve na vama – sve što morate još učiniti je, da imate kvalitetnu stranicu, kvalitetan proizvod i zanimljivu cijenu – ako se vam sve to poklopi, evo vam nove prodaje!
Ako se sada pitate, kakva je cijena takvog Google AdWords oglašavanja, možemo vam odmah reći, da je prilično povojna – sve skupa se plača samo onda, kad netko ustvari klikne na vaš oglas – znači, ako će se vaš oglas prikazati 1000 puta, a nitko neće na njega kliknuti, vi za njega ne plaćate praktički ništa, a kad netko klikne na njega, onda je cijena takva, koliko su vrijedne ključne riječi i koliko je konkurencije, koja želi oglašavati tu isti riječ. Znači, sve skupa možete putem analitike pratiti i kad vidite rezultate, možete mijenjati oglase, možete povećati broj prikaza i slično – sve je na vama. Ako toga ne možete raditi sami, nabavite neku agenciju, koja se bavi digitalnim marketingom i problemi će isto tako biti vrlo brzo riješeni.
Više o tom
Nema komentara:
Objavi komentar