subota, 1. kolovoza 2015.

Facebook oglašavanje – „click to website“!

Postoje mnoge socijalne mreže, ali samo jedna je ona, koju ljudi obožavaju, koju koriste milijuni korisnika, u koju se upisuju svaki dan – to je Facebook! Ako je tome tako, da se ova stranica koristi svaki dan, a koriste je mnogi, onda je to naravno odlična prilika, da se na nju postavi kakav oglas, za koji proizvod ili za vašu Internet stranicu, koja nekim stvarima služi. Baš zbog toga, u posljednje vrijeme sve više tvrtki se odlučuje za Facebook oglašavanje – kao prvo, jer je jako jednostavno, kao drugo jer je jako jeftino, a kao treće, jer donosi jako dobre rezultate!



Mogućnosti, koje vam Facebook pruža, na kakav naći staviti oglas na njega je mnogo, ali mi ćemo se zaustaviti kod jednog od onih, kojeg se najviše koristi u današnje vrijeme – click to website! Taj način mogu odabrati svi, koji žele, da ljudi iz ove socijalne mreže dođu na njihovu stranicu, te na njoj vide ono, što im imate za ponuditi – bio to neki sadržaj ili proizvod! Kako bih taj način Facebook oglašavanja što bolje iskoristili, potreban vam je kao prvo dobar oglas, koji mora sadržavati prave riječi, kvalitetnu sliku sa manje od 20% teksta, pa pored svega ovoga još dobar spremni tekst i naravno, što bolje targetiranje!

Kad jednom sredite taj oglas tako, kako to mora biti i još odaberete prave ljudi, kojima će se pokazivati, onda vam je potrebno samo još, da imate kvalitetnu vašu stranicu, kvalitetan „landing page“ i da na njoj napravite ono što želite – da prodate neki proizvod, da se netko upiše u vašu e-mail bazu ili da što dulje ostane na vašoj stranici čitanjem nekog članka ili gledanje videa – kad jednom sve to dobijete, onda možete reći, da ste napravili dobar oglas i isplatilo se platiti tih nekoliko centi za njega, ako pak tome nije tako, onda ste negdje pogriješili – probajte ponovo i napravite bolji oglas ili popravite neke stvari tamo, kamo ljudi dođu – na vašu stranicu!


Nema komentara:

Objavi komentar