srijeda, 16. rujna 2015.

Trikovi za bolje Google oglašavanje

Vjerojatno ste i vi jedan od onih mnogih, koji svako traženje podataka i različitih informacija započnu u tražilici Google. To je najveća tražilica na svijetu i isto kao vi, upotrebljavaju je i milijuni drugih ljudi diljem svijeta. Ako ste pored svega još vlasnik neke internet stranice, onda vjerojatno svake toliko provjerite, gdje se vaša stranica u toj tražilici nalazi.



Nema vas? Onda neće biti ni posjetitelja na vašu stranicu - zbog toga morate pod hitno nešto uraditi - jako brz i efikasan način, da dođete na vrh je svakako Google oglašavanje - platite nekoliko novca i evo vas, na vrhu ste za odabrane ključne riječi. Ovdje imate nekoliko mogućnosti - ili da takvo oglašavanje za vas rade neke digitalne agencije ili da to radite sami. Ako čete to raditi sami, trebat će vam nekoliko znanja, ali neka vas to ne zabrine, danas na internetu sve to možete dobiti besplatno. Kad jednom imate znanje i napravite svoju prvu kampanju, naš je savjet, da sve mjerite, baš sve. Nikad nemojte napraviti oglas i pustiti ga za deset dana bez kontrole - provjeravajte koliko se prikazuje, koliko je ljudima zanimljiv, koliko ga klikaju, ako ga ne, obavezno morate nešto promijeniti, da ne bacate novca kroz prozor. Naravno nije sve samo u oglasu, kojeg ste napravili - jako bitan dio Google oglašavanje je i vaša stranica ili bolje rečeno „landing page“.

To je stranica, na koju dođu ljudi iz vašeg oglasa pogledati ono, za što ste radili reklamu. Ako „landing page“ nije dobar, nećete ništa prodati ili dobiti ono, što na svojoj stranici nudite - baš zbog toga pratite i te stvari. Ako ljudi dolaze i ne kupuju, promijenite nešto na vašoj stranici - tekst, boje, slike ili nešto drugo. Puno puta se naime dogodi, da već jako mala promjena donosi jako velike i bolje rezultate - probajte i vidjet čete!

http://www.red-orbit.hr/usluge/google-adwords

Nema komentara:

Objavi komentar