petak, 20. studenoga 2015.

Kako možete optimizirati facebook oglašavanje?

Koliko novca imate u džepu? Koliko ste ga imali jučer i koliko ćete ga imati sutra? Svatko, ako ne svatko, onda barem većina nas jako dobro zna, koliko novca imamo, a još bolje znamo, kako ćemo ga potrošiti. Baš tako je i u svijetu interneta – ako imate nekoliko novca i dio toga ste odlučili potrošiti na neko oglašavanje, onda je jako bitno, da odaberete ono oglašavanje, koje će vam donijeti što bolje rezultate. A što može biti dobro, što je ono, što želite?



Pa eto, vjerojatno veću prodaju? Možda više posjetitelja na vašoj stranici? Možda prijenos vaše knjige, koju nudite potpuno besplatno? Sve to su ciljevi, zbog kojih želite oglašavanje i sa njime nešto postići. Kako bi te ciljeve što prije i što jednostavnije postigli, vjerojatno ste se pitali, kamo investirati vaš novac. Naš je prijedlog Facebook oglašavanje – na njemu se nalaze milijuni ljudi i med njima su sigurno takvi, koji vas još ne poznaju i koji bi mogli biti vaše nove stranke, vaši novi posjetitelji ili čitatelji knjige. Pored toga, da je Facebook jako dobar kanal za oglašavanje, jako puno ljudi misli, da je to i jako jeftin kanal – na njemu možete jako puno stvari targetirati, pa tako jako dobro ciljano oglašavati.

Pitate se kako i što se može ciljati? Pa praktički sve! Za početak su tu godine, pa nakon toga možete birati spol, kome će se vaša reklama pokazivati, nakon toga dolaze interesi – ako imate proizvod iz svijeta ribolova, onda možete odabrati sve one, koji na primjer vole „fishing“. A da bi stvari bile još bolje, predlažemo, da malo pratite analitiku, koju možete vidjeti u Facebooku, pa nakon toga sve nove oglase tome prilagodite – analitika je za to, da se ju čita, a ostale postavke u Facebooku su tu zato, da ih podesite i da bi za vaše oglašavanje dobili što više, za što manje novca – sredite to i budite zadovoljni.

http://www.red-orbit.hr/usluge/facebook-oglasavanje

Nema komentara:

Objavi komentar