petak, 12. veljače 2016.

Neka vaš račun vodi Google certified partner


Imate internet stranicu i nekoliko viška novca, kojeg želite uložiti u oglašavanje? Sve to ima i vaš prijatelj, koji već oglašava u Google mreži, a sada želite to raditi i vi – što morate učiniti? Uvijek postoje dvije mogućnosti – jedna je ona, da pretražite Internet, naučite sve potrebno o AdWords oglašavanju i počnete sve to raditi sami. Ako ćete odabrati ovu prvu mogućnost, onda morate znati, da ćete za sve to potrošiti jako puno vremena, a možda i nepotrebnog novca, kad ćete raditi pogreške, koje najviše puta rade svi početnici. Ako toga ne želite, onda vam preostaje drugi put, a to je, da pronađete agenciju, koja će te stvari na stručan način raditi za vas.




A sada dolazimo do pitanja, koju agenciju odabrati? Naš je prijedlog, da odaberite onu, koja ima oznaku Google certified partner. To znači, da ima takva agencija zaposlene ljude, koji su završili Google školovanje i imaju njihove certifikate za te stvari – znači, jako dobro znaju što i kako se te stvari rade, uvijek su na tekućem sa zadnjim trendovima i što je još bolje, neće trošit vaš novac na pogreškama! Ali ipak, prije nego se povežete sa kakvom takvom agencijom, jako je bitno, da ih pitate, koliko novca će uložiti u Google AdWords oglašavanje i koliko od vašeg budžeta će ostati njima – to je jako važno, jer jedino tako ćete znati, koliko će vam uzimati.



Samo još nešto – ako smo vas uvjerili u to, da ćete ipak dići ruke od vlastitog Google accounta, te da ćete potražiti Google certified partnera, onda predlažemo, da ga tražite na Google stranici, gdje imaju zapisane sve one, koji su njihovi „partners“. Jedino na takav način, točno ćete znati, koji su pravi i koji najbolji – a da bi za kraj bili sigurni, da ste pronašli prave, provjerite njihovu Internet stranicu, na kojoj moraju imati Google značku ili logotip, koji označava, da su stvarno tako dobri, kako govore i kako će vam računati, kad ćete dobiti njihov račun!

Nema komentara:

Objavi komentar