Imate
internet stranicu i nekoliko viška novca, kojeg želite uložiti u oglašavanje?
Sve to ima i vaš prijatelj, koji već oglašava u Google mreži, a sada želite to
raditi i vi – što morate učiniti? Uvijek postoje dvije mogućnosti – jedna je
ona, da pretražite Internet, naučite sve potrebno o AdWords oglašavanju i počnete sve to raditi sami. Ako ćete odabrati
ovu prvu mogućnost, onda morate znati, da ćete za sve to potrošiti jako puno
vremena, a možda i nepotrebnog novca, kad ćete raditi pogreške, koje najviše
puta rade svi početnici. Ako toga ne želite, onda vam preostaje drugi put, a to
je, da pronađete agenciju, koja će te stvari na stručan način raditi za vas.
A sada
dolazimo do pitanja, koju agenciju odabrati? Naš je prijedlog, da odaberite
onu, koja ima oznaku Google certified
partner. To znači, da ima takva agencija zaposlene ljude, koji su završili
Google školovanje i imaju njihove certifikate za te stvari – znači, jako dobro
znaju što i kako se te stvari rade, uvijek su na tekućem sa zadnjim trendovima
i što je još bolje, neće trošit vaš novac na pogreškama! Ali ipak, prije nego
se povežete sa kakvom takvom agencijom, jako je bitno, da ih pitate, koliko
novca će uložiti u Google AdWords
oglašavanje i koliko od vašeg budžeta će ostati njima – to je jako važno,
jer jedino tako ćete znati, koliko će vam uzimati.
Samo
još nešto – ako smo vas uvjerili u to, da ćete ipak dići ruke od vlastitog
Google accounta, te da ćete potražiti Google
certified partnera, onda predlažemo, da ga tražite na Google stranici, gdje
imaju zapisane sve one, koji su njihovi „partners“. Jedino na takav način,
točno ćete znati, koji su pravi i koji najbolji – a da bi za kraj bili sigurni,
da ste pronašli prave, provjerite njihovu Internet stranicu, na kojoj moraju
imati Google značku ili logotip, koji označava, da su stvarno tako dobri, kako
govore i kako će vam računati, kad ćete dobiti njihov račun!
Nema komentara:
Objavi komentar