nedjelja, 12. lipnja 2016.

AdWords oglašavanje u tri koraka!


Imate Internet stranicu i odlučili ste se, da ćete za nju sami raditi AdWords oglašavanje? Ako je tome tako, onda morate obavezno saznati, kako krenuti sa tim stvarima u tri koraka. Prvi korak je sigurno onaj jako važan, a to je učenje i sakupljanje informacija, drugi korak je otvaranje i kreiranje vašeg računa, a treći korak je postavljanje oglasa i njihova analiza! Ako ćete jedan od tih koraka zaboraviti ili se mu nećete posvetiti dosta dobro, sve skupa može pasti u vodu, a vaš će novac letjeti kroz prozor. Pa eto, krenimo polako i pogledajmo, kako krenuti sa tim stvarima!




Znači, ako ste u svijetu AdWords oglašavanja početnik, onda vam je sigurno jako važno, da se što bolje upoznate sa tim stvarima, prije nego što počnete trošiti vaš novac. Da bi se sa tim stvarima što bolje upoznali, možete si pomoči sa internetom i svime onim, što se tamo nalazi – YouTube, razne stranice i na kraju krajeva i Google službena stranica. Kad ćete jednom sve pročitati i kad ćete pogledati hrpe videa, koje se tamo nalaze, onda možete krenuti na drugi korak, da kreirate vaš Google račun i početi sa svim onim, što će oni tražiti od vas – osobne podatke i sve ostalo, što ide uz to!



Kad jednom imate sređena prva dva koraka, onda vam je jako bitno, da pametno i kvalitetno napravite svoju prvu kampanju i u njoj pametno kreirate svoje prve oglase. Kad ih imate jednom postavljene, nikako ne zaboravite na ono najvažnije – da ih svakog dana pratite, što se sa njima događa. Svatko od nas misli, da zna sve o svemu, ali kad jednom vidite, što ste napravili u praksi i da ti rezultati nisu najbolji, potrebne su promjene. Znači, ako vidite, da koji od vaših oglasa ne donose korist, promijenite ih ili ih ugasite, jer jedino tako će vam u džepu ostati novac i nećete ga trošiti po nepotrebnom!

Nema komentara:

Objavi komentar