srijeda, 21. rujna 2016.

Tri razloga, zašto toliko ljudi na sebi nosi Adidas?

Dali ste se ikad pitali, zašto hodate po gradu i oko vas tako puno ljudi nosi poznate marke, kao što je na primjer Adidas? Na ljudima možete vidjeti razne stvari – sigurno najviše je onih, koji na nogama nose tenisice, pa odmah nakon toga je jako puno onih, koji na sebe stave donji ili gornji dio kakve trenerke ili se čak usude, da na sebe stave neki komplet. Nekoliko manje je onih, koji imaju dovoljno novca, da si kupe kakve jakne ili budne – one su nekoliko skuplje, ali sve to zbog kvalitete i topline, koju nude. I na kraju krajeva tu su još razni dodaci, kao što su kape, trakovi, šalovi i puno toga drugoga sličnoga, što ljudi stave na sebe!
I sada još jednom – zašto je tome tako, zašto toliko ljudi sve to nosi na sebi? Razloga je nekoliko i u nastavku dolaze tri glavna. Prvi je sigurno taj, da ljudi vole nositi ono što je moderno. A da bi saznali, što je moderno, potrebna je reklama, a kod Adidasa to sigurno imaju, jer svake godine u taj segment ulože na milijune dolara i eura, sve to zbog toga, da bi vi vidjeli, koje su novosti na tržištu i da bi na kraju krajeva sve to kupili. Naravno, nije dovoljno samo dobra reklama – pored nje, jako je bitno i to, da ljudima ponudite kvalitetu, jer ako ćete raditi samo na reklami, a proizvodi će biti bez kvalitete, jako brzo će vam se desiti, da toga više nitko neće kupovati.

I sada dolazi još treći razlog, a to je široki asortiman – ako ste se na primjer odlučili, da se vam ova marka sviđa i da se u njoj dobro osjećate, onda ćete od njih dobiti sve ono, što želite i trebate. Ako trenirate tenis, imaju sve za vas, ako trenirate nogomet, košarku, trčanje ili koji drugi sport, evo njih opet ovdje, mogu vam ponuditi što želite. Pa eto sad odgovora – što god poželite, kod njih dobijete i baš to je razlog, da ih ljudi tako obožavaju – sve je lijepo, jednostavno za dobiti i na kraju krajeva još jako kvalitetno! Pa ako i vi tražite nešto takvo, pojurite do prve trgovine i nabavite nešto za sebe!



Nema komentara:

Objavi komentar