Tvrtka
Crocs primjer je poslovnog uspjeha temeljenog na originalnoj ideji, kvaliteti bez kompromisa te brizi o željama i potrebama kupaca.
Od početne ideje do prvih rezultata prošlo je vrlo malo vremena te je njihov poslovni uspjeh bio munjevit. Kao što je uvijek slučaj s takvih poslovnim uspjesima, na tržištu su privukli veliku pozornost, ali nije sva pozornost bila pozitivna.
Problem s krivotvorinama
Vrlo brzo nakon stvaranja popularnosti i povjerenja kod kupaca, na tržištu su se pojavile krivotvorine. Iako su bili u mogućnosti kopirati samo vanjski izgled, dakle, šaren izgled i zanimljiv dizajn, mnoge tvrtke čak su davale slično ime svojim proizvodima navodeći kupce da pomisle kako je i kvaliteta takvih proizvoda slična originalu,a sve to, za puno nižu cijenu. To naravno nije bio slučaj. Neke tvrtke su u potpunosti pretjerale te su čak koristili i
Crocs ime kako bi si osigurali dobru prodaju. Kupci su se žaliti tvrtki Crocs te je tvrtka morala nešto poduzeti da se zaštiti. Zaštitili su zakonski svoje ime, logo i slično te su tužili mnoge tvrtke koje su pokušavale zloupotrijebiti povjerenje njihovih kupaca te im prodati proizvod koji ne zadovoljava Crocs kvalitetu i na tržište postavljale krivotvorenu obuću koja je izgledala poput njihove.
Iako je sada stanje na tržištu bolje, svejedno kupci moraju biti vrlo pažljivi pri kupnji kako bi bi bili sigurni da su kupili ono što im je bila želja.
Tvrtka Crocs se od tada nastavila širiti po svijetu te je jedan od načina na koji se možete osigurati kupnja u specijaliziranim trgovinama s obućom, koji imaju provjerene i dobro poznate dobavljače.
Također, tvrtka Crocs ima svoju internetsku trgovinu , ali njihovi proizvodi se mogu pronaći i na drugim internetskim trgovinama s obućom. Na taj način možete biti sigurni u originalnost proizvoda i autentičnost te si osigurati Crocs proizvode koji će vas dugo služiti.
Nema komentara:
Objavi komentar