Cilj svakog potrošača je da svoj novac potroši pametno, što podrazumijeva što manje novaca, a da kvaliteta proizvoda bude zadovoljavajuća. S otvaranjem novih outleta to postaje stvarnost za sve kupce, bilo i one najzahtjevinije, da zadovolje svoje želje. Hrvatski sinonim je tvornička prodaja, što znači upravo direktnu prodaju iz tvornica, od tuda i proizlazi razlog zašto su to proizvodi po znatno nižjim cijenama. Prve takve trgovine otvorene oko 1970. godine u SAD-u nakon čega su svoje tržište proširile i na Europu, s početkom u Velikoj Britaniji. Činjenica koja ih razlikuje od standardnih trgovina je i to što se nalaze na mjestima gdje prolazi najveći broj ljudi te postoji čak mogućnost da je kvaliteta u njima nešto manja.
Poznatiji outlet u Hrvatskoj je Outlet Sveta Helena koji je smješten na autoputu, nedaleko od Zagreba. Neki od proizvođača koje možete tamo pronaći jesu: Adidas, Ecco, Lisca, Lotto, Mustang, Shoe Box, te mnoštvo drugih. Toliko popusta na jednom mjestu razlog su svakodnevnih gužvi, masovne popularnosti te na koncu i zarade. Njegova bližina glavnom gradu, kao i mnogih drugih takvih poslovnica, uveličava mogućnost tako uspješnog poslovanja. Veliki šoping centar sa stalnim popustima od 30 do 70% je i Roses Fastion koji broji oko 100 različitih trgovina puno popularnijih brendova nego u onom prijašnjem. Posebno je izrađen u village stilu, iznimno dizajnerski oblikovan te je time jako primamljiv ambijent za provođenje slobodnog vremena.
Još jedan od outleta kojeg moramo spomenuti je upravo onaj najveći, koji je smješten na zavidnoj poziciji, u Westgate shopping centru u neposrednoj blizini Zagreba. U izuzetno luksuzno oblikovanoj poslovnici možete pronaći samo brendove visoke mode, naravno, po zahvaljujućim cijenama. Njihova popularnost se širi, ali time i nasmiješena lica kupaca koji uživaju u kvalitetnim proizvodima ne krijući svoje zadovoljstvo.
Nema komentara:
Objavi komentar