U današnjom digitalnom svijetu svi bi željeli biti u tražilicama, kao što je Google, na samome vrhu – ako tome nije tako, onda je naravno potrebno nešto uraditi za to. Imaju dva puta – jedan je onaj lagani, za kojega vam treba mnogo vremena, a to je kroz pravilnu optimizaciju vaše web stranice, a postoji i onaj drugi, kojemu se kaže AdWords marketing.
Za sve one, koji tog drugog načina ne poznaju, možemo odmah reći, da će vam za njega biti potreban novac, a ako nemate ni znanja za to, potrebna će vam biti još kakva digitalna agencija, da vam to uradi. Ali ipak, ako ćete samo raditi te stvari, pazite, da ne napravite neke od sljedećih pogreška!
Za početak vam je jako bitno, da u svojim kreiranim oglasima, ne upotrebljavate previše znakova – oglasi neka budu kratki, neka sadrže ključne riječi i neka budu relevantni. Odmah nakon toga jako vam je bitno, da kod svakog oglasa odredite buđet, koliko ste na njemu spremni potrošiti novca – ako toga nećete napraviti, jako se vam brzo može desiti, da ćete doći u brojke, kojih niste planirali. Da bi to sve skupa izbjegli, postoji još jedno rješenje – točan datum završetka vaše AdWords kampanje – ako ćete nastaviti datum, kad se mora ona završiti, nema prostora za pogreške!
Za kraj samo još nekoliko riječi o tome, da morate uvijek biti što jednostavniji – znači, kad kreirate oglas za vaš AdWords marketing, napravite ga tako, da će ga svi razumjeti – ako tome neće biti tako, nitko neće kliknuti na njega, nitko neće doći na vašu stranicu i nitko neće vidjeti ono, što se krije iza vašeg oglasa – a baš zbog toga ste radili kampanju, baš zbog toga pišete oglase. Naravno, za sve skupa postoji još jedno rješenje – ako prije ili kasnije primijetite, da nemate dovoljno znanja za raditi ovaj posao, potražite neku agenciju, koja zna kako sve to ide – na takav način možete puno novca uštedjeti, jer njihove kampanje će sigurno biti optimizirane do potpunosti.
http://www.red-orbit.hr/usluge/google-adwords
Nema komentara:
Objavi komentar