Iz dana u dan, diljem svijeta je sve više ljudi, koji se odluče, da će raditi neku promociju za svoju Internet stranicu. Jer živimo u digitalnoj dobi, mnogi ne razmišljaju više o oglasima u medijima, koji su se upotrebljavali nekad – na primjer televizija, radio, reklamne table uz ceste i slično. Ako već želite ljude u „digitalnoj trgovini“ znači stranici, onda je najbolje, da i oglašavanje radite u digitalnom svijetu. Ako kako, gdje, na koji način?
Naš je prijedlog, da odaberete Google oglašavanje! Zašto? Jer većina ljudi, kad nešto kupuje, najprije sakuplja informacije putem interneta – pa zašto onda već u toj fazi ne bi naletjeli na vas – to bi bilo super!
Znači, odabrali ste digitalno oglašavanje, odabrali ste Google mrežu, a sada je potrebno znati, na koji način bi bilo najbolje, da napravite oglas? Ako ste se odlučili, da ćete oglašavati samo u tražilici Google, onda je jako bitno, kakav će biti vaš tekst – kad već jednom plaćate za to, da se nalazite na prvim mjestima u Googlu, onda vjerojatno imate i želju, da će ljudi klikati na vas – jeli tako? A da bi klikali, oglasi moraju biti zanimljivi – postavite u njih kakva pitanja, ili možda neke posebne riječi, koje ljudi pritegnu – na primjer popust, ekskluzivno, sniženje ili nešto slično – sve to će ih privući.
Idemo dalje – nisu samo tekstovni oglasi na raspolaganju u Google mreži – tu so u različiti banneri, sa kojima se može pojavljivati na svim stranicama, koje su uključene u Google mrežu.
Ali pazite, napravite sve, da bi vaš banner bio zanimljiv, da bi imao dobru sliku, jer vizualizacija je jako bitna, mnogi padaju na nju. Još neto – nikako ne zaboravite kod Google oglašavanja sa bannerima, da na njih stavite tako zvane „call to action“ gumbiće – oni će vam biti u jako veliku pomoć, da se ljudi odluče, da kliknu na njih i dođu na vašu stranicu!
Više
Nema komentara:
Objavi komentar